Administratief bediende, cpProfessionWithFuture

Zet jij de puntjes op de i? Ben jij een onverstoorbaar organisatietalent? Dan is de opleiding Administratief Bediende jou op het lijf geschreven!

Een administratief medewerker is een van de steunpilaren binnen elk bedrijf. Jij beschikt over een waaier aan administratieve en organisatorische vaardigheden die je onmisbaar maken. Een administratief bediende is breed inzetbaar, draagt verantwoordelijkheid en past zich snel aan. Een veelzijdige job dus!

In deze praktijkgerichte cursus leer je werken met de belangrijkste programma's uit het Microsoft Office pakket. Je leert helder en duidelijk communiceren en je werktijd perfect indelen. Onze opleiding stoomt je klaar om een allround administratieve medewerker te worden die zo aan de slag kan!

Het is niet de sterkste van de soort die overleeft, noch de meest intelligente, maar degene die het beste reageert op veranderingen.

Charles Darwin
  • de onmisbare schakel in jouw bedrijf worden
  • afspraken leren plannen, dossiers leren beheren, vergaderingen leren voorbereiden en nog zoveel meer
  • een stabiele job vinden met veel werkzekerheid
  • een waardevol diploma behalen waarmee je onmiddellijk aan de slag gaat
  • jouw loopbaan een nieuwe wending geven door snel te starten als Administratief Bediende
Administratief Bediende
  • Centrum voor Avondonderwijs
  • cpCourseTypeGroup
  • 12 cpCourseTypeDurationLesson cpLessonsPer 3 cpHoursPerClass
  • payInTerms
cpProgram Administratief Bediende
Administratief Bediende avondschool
  • Je eigen administratie in orde brengen
  • Werken met tabellen en grafieken
  • Facturen, contracten en lijsten opmaken
  • Contacten met klanten onderhouden
  • Rekeningen en betalingen controleren
  • Professionele zakelijke brieven en e-mails schrijven
  • Een vergadering correct voorbereiden, leiden en afwerken
  • De verschillende afdelingen van een bedrijf leren kennen
  • Het belang van een geordend klassement en archief
  • Spreek- en gesprekstechnieken
  • Time management en agendabeheer
  • Leren werken met de belangrijkste tools van Microsoft Office
  • Sollicitatiebrief en cv schrijven
Volwassenenonderwijs Administratief Bediende
  • Jij laat elke administratie op wieltjes lopen.
  • Jij werkt professioneel met de belangrijkste programma's van Microsoft Office.
  • Telefoon, mail, brief of face-to-face? Je neemt met plezier het klantencontact op jou.
  • Jij bereidt vergaderingen voor en stelt vlot verslagen op.
Administratief Bediende volwassenenonderwijs
  • Administratief medewerker in een bedrijf
  • Administratief freelancer
  • Managementassistent

cpStartingDatesGroupCourse Administratief Bediende

startdataEmpty

cpTeachers Administratief Bediende

De opleiding Administratief Bediende bestaat uit 12 lessen. Elke les duurt 3 uur. Je hebt elke week op dezelfde dag les. In het overzicht met de startdata van de opleiding Administratief Bediende vind je per lessenreeks alle lesdagen terug.

cpClickHereForStartingDates

Het inschrijvingsgeld voor de opleiding bedraagt 648.00 euro. Dit bedrag omvat het handige lesboek, de professionele begeleiding van de docent met een heleboel ervaring binnen administratie, het gebruik van de lokalen en het examen.

Administratief Bediende
  • Centrum voor Avondonderwijs
  • cpCourseTypeGroup
  • 12 cpCourseTypeDurationLesson cpLessonsPer 3 cpHoursPerClass
  • payInTerms

cpStartNewCarreer Administratief Bediende. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Avondonderwijs.

partPayCourse

partPayInfoWithSchema

terms
€360cpOnSubscribe
€339.84 beforeFirstLesson

partPaySavings

(partPayInStep3)
betaling_termijnen_500px.jpg

cpGoodToKnowAboutCourse Administratief Bediende

Het Centrum Voor Avondonderwijs VZW is de belangrijkste opleidingsverstrekker van Vlaanderen op het gebied van professionele opleidingen voor volwassenen. Er worden lessen georganiseerd in alle grote steden in Vlaanderen zodat je steeds in jouw buurt kan studeren. Kiezen voor het Centrum Voor Avondonderwijs VZW is kiezen voor studeren in een inspirerende omgeving. Je kan rekenen op gemotiveerde en professionele docenten.

cpGroupUSP1
cpGroupUSP2
cpGroupUSP3

SILKE

Ik vond de eerste les een zeer leuke en leerrijke ervaring. De docente is een zeer gepassioneerde vrouw die duidelijk lesgeeft en zeer praktische tips meegeeft aan haar studenten. Je voelt dat ze heel praktijkgericht is en wil dat haar studenten slagen in haar richting. Ze neemt ook de tijd om iedereen bij te staan die vragen heeft.    Ik vind het jammer dat we ze ons maar 3 lessen zal geven en dan overgenomen wordt door haar collega. Hopelijk kan ze haar collega evenaren.   Dus over het algemeen ben ik heel tevreden. Ik heb al veel praktische tips gekregen en ik heb het gevoel dat deze cursus mij zeker zal helpen om een carrière uit te bouwen als administratief bediende.   Ik wil nog eens benadrukken dat de docente heel veel doet aan deze eerste positieve indruk!

MURIELLE

Inderdaad mijn cursus is afgelopen en ik ben geslaagd! Ik behaalde mijn diploma en ben super fier    De cursus is een aanrader ook voor mensen die er niks of weinig van kennen zoals in mijn geval. De docent was super! Je mag altijd vragen stellen zelf bij huiswerk mag je hem bellen of email zenden als je niet iets goed begrijpt.   Echt waar super gewoon die cursus

HEIDI

De eerste les was heel goed meegevallen. We krijgen voldoende uitleg en worden geholpen waar nodig is. Ik ben blij dat ik de keuze heb gemaakt deze cursus te volgen want op  de voorbije 2 dagen heb ik al veel bijgeleerd en ik vind de cursus heel boeiend.