Schrijver, cpProfessionWithFuture

Lezen is leuk, schrijven is super! Wil jij een eigen verhaal publiceren? Weet je niet goed hoe je hier aan begint? Dan is deze thuiscursus echt je ding! Ideaal voor wie graag schrijft, borrelt van ideeën en tovert met woorden.

Je leert tijdens de opleidingen alle technieken om een samenhangend en meeslepend verhaal te schrijven. Er is ook aandacht voor verhaallijnen, genres en vlot taalgebruik. De cursus reikt je hulpmiddelen aan om je schrijversblok te overwinnen.

Aarzel niet langer en pen je eigen verhaal neer, zowel als hobbyist of als professional! Het enige wat je nodig hebt is een schriftje, een pen en je fantasie! Jouw verhalen gaan leven, boeien, verrassen en prikkelen. Ze lezen als een trein. Dat geeft voldoening!

Writing is the painting of the voice.

Voltaire
  • vlotte verhalen en treffende teksten leren schrijven
  • weten hoe je inspiratie vindt en aan jouw schrijfavontuur begint
  • geld verdienen door jouw verhalen en schrijfsels te publiceren
  • van jouw liefde voor tekst en taal je beroep maken
  • studeren op eigen tempo, met ruimte voor je werk, je gezin en je hobby's
Creatief Schrijven
  • €299€239.20
cpProgram Creatief Schrijven
Creatief schrijven online cursus
  • Je toekomstmogelijkheden als schrijver
  • Hoe begin ik met schrijven en waar vind ik inspiratie?
  • Alle aspecten van een verhaal: wie? wat? waar? wanneer?
  • Een vertelperspectief kiezen
  • Personages met echte emoties ontwikkelen
  • Geloofwaardige dialogen schrijven
  • Spanning opdrijven en cliffhanger inbouwen
  • Een correct taalgebruik hanteren
  • Schrijven is schrappen
  • De verschillende genres: van column tot kinderverhalen
  • Je manuscript laten publiceren én promoten
Studeren Creatief schrijven
  • Inspiratie vinden en je schrijversblok overwinnen
  • Alle technieken beheersen om een samenhangende en meeslepende tekst te schrijven
  • Intrigerende personages, verhaallijnen en plotwendingen uitwerken
  • Vertelperspectief, stijlfiguur en tijdsvolgorde? Jij laat de puzzelstukjes in elkaar passen!
  • Een verhaal publiceren en promoten
Creatief schrijven studeren
  • Schrijver bij een magazine of een uitgeverij
  • Zelfstandig auteur, blogger, poëet, columnist,...
cpTeachers Creatief Schrijven

Je kan direct aan de slag na je inschrijving! De digitale cursus staat binnen 1 minuut op jouw profielpagina en op het online studentenplatform. De papieren versie brengen we gelijktijdig naar de post. Binnen de kortste keren ligt die versie bij jou in de brievenbus. Vanaf dag één begeleidt een gepassioneerd docent jouw via het online studentenplatform. De docent geeft je nuttige feedback en een antwoord op al je vragen. Je staat er dus nooit alleen voor! Thuisstudies bieden bovendien absolute vrijheid: jij studeert waar en wanneer je wil.

Het inschrijvingsgeld voor de opleiding Creatief Schrijven bedraagt slechts 299.00 euro. Hiervoor krijg je allereerst een gedetailleerd cursusboek met voorbeelden en oefeningen. Je ontvangt ook een jaar lang online begeleiding van een professioneel topdocent met een hart voor woord en taal. Ten slotte geniet je van toegang tot ons online studentenplatform én van de mogelijkheid om binnen een ruime termijn van vijf jaar gratis examen af te leggen. Zo heb je meteen alles binnen handbereik voor een geslaagde thuisopleiding!

Creatief Schrijven
  • €299€239.20

cpStartNewCarreer Creatief Schrijven. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Afstandsonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Creatief Schrijven

KRISTEL

Zalig dat de docente zelf zoveel ervaring heeft. Ze geeft online echt veel tips mee om aan je schrijfstijl en verhalen te werken. Ik voel me nu gewoon veel zelfzekerder over mijn creaties dan vroeger. Ik durf vrienden en kennissen zelfs mijn verhalen te laten lezen. Daar moet ik haar echt voor bedanken!

VERONIQUE M.

Vroeger schreef ik als kind zelf verhaaltjes. Onlangs vond ik er een paar van terug. Vanaf toen was de passie voor het schrijven weer aangewakkerd. Daarom besloot ik de thuisstudie creatief schrijven te volgen. Ik ben superblij dat ik mijn oude hobby terug kan opnemen.

MAARTEN D.

Na zes maanden legde ik met succes het examen creatief schrijven af. De cursus creatief schrijven was duidelijk geschreven en bevat heel wat informatie die ik elders niet heb gevonden. Het examen was zeker te doen als je goed bent voorbereid. Alvast nog veel succes met jullie opleidingen!