Sprookjes & Fabels Schrijven, dat is jouw droom

Krijg jij niet genoeg van sprookjes, fabels en andere fantastische verhalen? Heb je zelf magische ideeën die je op papier wil zetten? Schrijf je dan in voor de cursus Sprookjes & Fabels schrijven en volg in de voetstappen van de gebroeders Grimm. Je leert over de geschiedenis van sprookjes, de opbouw van het verhaal, de vertelprespectieven, de personages, symboliek en nog veel meer!

Onze cursus leert je kortom alles wat je moet weten; van de 'er was eens' tot de 'ze leefden nog lang en gelukkig' en alles er tussenin! Je hebt geen voorkennis nodig, alleen een hoofd vol fantasie en creatieve ideeën. In de sprookjeswereld zijn er geen grenzen of regels; maak van je hoofdpersonage een everzwijn en de slechterik een poedel, een vliegende olifant is geen uitzondering en sprekende dieren zijn de norm. Alles is mogelijk in de wereld van de sprookjes!

Dankzij ons digitaal leerplatform, heb je meteen je cursus ter beschikking en kan je eenvoudig vragen stellen aan je docent. Open je cursus op eender welk apparaat en begin aan je studie waar en wanneer je wilt.

Het echte sprookje begint pas wanneer het boek uit is.

Hans Christian Andersen
cpWouldYou
  • jouw schrijfvaardigheden verbeteren
  • jouw eigen magische personages en boeiende verhaallijnen uitwerken
  • doelgericht leren schrijven voor verschillende doelgroepen
  • jouw fantasie en schrijftalent gebruiken om duizenden lezers te entertainen
  • thuis op eigen tempo studeren, met online begeleiding door een ervaren sprookjesschrijver
Sprookjes & Fabels Schrijven
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €289
cpProgram Sprookjes & Fabels Schrijven
Sprookjes & Fabels Schrijven online cursus
cpCourseContent
  • Dieren in verhalen
  • Geschiedenis van sprookjes en fabels
  • Stereotypen
  • Symboliek in sprookjes
  • Je verhaal kaderen
  • Het doepubliek
  • Personages
  • Vertelperspectief
  • De vorm van het verhaal
  • De titel
  • Dierengedichten
  • Je verhalen delen
Studeren Sprookjes & Fabels Schrijven
cpSkillsAndSkills
  • Een sprookje of fabel volledig zelf uitwerken
  • Het juiste doelpubliek weten aan te spreken
  • Interessante en nieuwe personages ontwikkelen
  • Kunnen schrijven vanuit meerdere perspectieven en in verschillende stijlen
Sprookjes & Fabels Schrijven studeren
cpFutureOpportunities
  • Schrijver van kinderboeken
  • Illustrator
  • Medewerker bij een uitgeverij
  • Medewerker bij een openbare bibliotheek
  • Schrijver bij een tijdschrift voor kinderen
cpTeachers Sprookjes & Fabels Schrijven

cpPracticalInfo

Je kan direct aan de slag na je inschrijving! De digitale cursus staat binnen de minuut op jouw profielpagina. De papieren versie gaat onmiddellijk op de post en deze ontvang je snel thuis. Dankzij de flexibiliteit van een thuisstudie studeer je waar en wanneer je wil. Je krijgt een jaar lang begeleiding van een gepassioneerd topdocent via een online platform, dus je staat er niet alleen voor! Wanneer je slaagt voor jouw opleiding, versturen wij jou het diploma.

cpFinancialInfo

Je betaalt voor je opleiding Sprookjes & Fabels Schrijven maar 289.00 euro. Hiervoor krijg je het geïllustreerde cursusboek, de professionele begeleiding van je docent gedurende één jaar, toegang tot het online studentenplatform én de mogelijkheid om binnen een termijn van vijf jaar gratis examen af te leggen! Alles voor een ideale start!
Sprookjes & Fabels Schrijven
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €289

cpStartNewCarreer Sprookjes & Fabels Schrijven. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Afstandsonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Sprookjes & Fabels Schrijven

Het Centrum Voor Afstandsonderwijs is de belangrijkste opleidingsverstrekker van opleidingen in afstandsonderwijs in Vlaanderen. Door de jarenlange ervaring heeft de school een groot en gebalanceerd opleidingsaanbod uitgebouwd met relevante opleidingen voor de arbeidsmarkt. Kiezen voor het Centrum Voor Afstandsonderwijs is kiezen voor flexibel studeren waarbij je toch persoonlijk begeleid wordt door gemotiveerde en professionele docenten.

appDownloadTitle
cpHomeUSP1