Breien, leer de steekjes van het vak

Breien is weer helemaal hot. Je kijkt er niet meer naast: op de catwalk, in modebladen, in het straatbeeld: overal duikt breiwerk op. Je eigen mutsen, sjaals en truien breien is dé nieuwe trend. Wil jij graag mee op de kar springen van deze nieuwste modetrend? Ben jij creatief aangelegd en kan je niet wachten om je eigen Bernadette te breien? Dan is deze cursus jouw ideale match!

Je krijgt alle belangrijkste steken onder de knie. Je leert werken met +50 patronen om truien, mutsen, hand- en beenwarmers, sjaals, mandjes en de schattigste kledingstukken voor baby's te maken! Alles om in no time de meest stijlvolle creaties uit je mouw te schudden!

Knitting is a magical dance of needles and yarn, turning simple strands into magnificent creations.

onbekend
cpWouldYou
  • zelf lekker warme sjaals, mutsen en sokken breien
  • stap voor stap verschillende steken perfect in de vingers krijgen
  • leren breien met behulp van een heldere en visuele cursus
  • thuis studeren op eigen tempo, met ruimte voor je werk en gezin hobby's
  • anderen verrassen met jouw breiwerk
Breien
  • cpEducationTypeHobby
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix attest
  • €164
cpProgram Breien
Breien (Hobby) online cursus
cpCourseContent
  • Laat je creativiteit de vrije loop
  • Vind inspiratie!
  • De drie basissteken
  • Meer dan 50 breipatronen
  • Handwarmers, mutsen, babytruitjes- en dekentjes
  • Beenwarmers, truien, sjaals en mandjes
  • Variaties op de drie basissteken
  • Benodigdheden om correct te breien
  • Werken met kleuren, strepen en vlakken
Studeren Breien (Hobby)
cpSkillsAndSkills
  • Probleemloos leuke patronen ontwerpen
  • Werken met bestaande breipatronen
  • Maten correct berekenen en opmeten
  • Steken opzetten, afkanten, de ribbelsteek
  • Rechts en averechts breien
Breien (Hobby) studeren
cpFutureOpportunities

Al onze hobbycursussen zijn bedoeld voor je eigen plezier en persoonlijke ontwikkeling. Met deze cursus train je vooral je creativiteit, geduld en coördinatie

cpTeachers Breien

cpPracticalInfo

Na je inschrijving kan je meteen aan de slag! De digitale cursus staat na ontvangst van je betaling direct op jouw profielpagina. De papieren versie gaat onmiddellijk op de post en ontvang je snel thuis. Dankzij deze flexibele thuisstudie studeer je waar en wanneer je wilt. Bovendien krijg je een jaar lang online begeleiding van een ervaren docent. Deze professional geeft jou feedback op maat en verschillende tips om al deze technieken snel in de vingers te krijgen. Je staat er dus zeker en vast niet alleen voor!

cpFinancialInfo

Je betaalt voor de hobbycursus ‘Breien’ maar 164.00 euro. Hiervoor krijg je een geïllustreerd cursusboek, één jaar praktijkgerichte begeleiding van een docent met jarenlange ervaring, toegang tot ons online leerplatform én de mogelijkheid om binnen de vijf jaar gratis examen af te leggen!

Breien
  • cpEducationTypeHobby
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix attest
  • €164

cpStartNewCarreer Breien. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Afstandsonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Breien

Het Centrum Voor Afstandsonderwijs is de belangrijkste opleidingsverstrekker van opleidingen in afstandsonderwijs in Vlaanderen. Door de jarenlange ervaring heeft de school een groot en gebalanceerd opleidingsaanbod uitgebouwd met relevante opleidingen voor de arbeidsmarkt. Kiezen voor het Centrum Voor Afstandsonderwijs is kiezen voor flexibel studeren waarbij je toch persoonlijk begeleid wordt door gemotiveerde en professionele docenten.

appDownloadTitle
cpHomeUSP1
cpHomeUSP2
cpHomeUSP3

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

Brenda

Toen ik te horen kreeg dat ik oma ging worden, wilde ik leren breien. Een typische reactie voor oma's in spé denk ik. Ik kwam toen op deze cursus en het zag er allemaal heel goed uit. Ik heb intussen al vanalles gemaakt voor de baby, het is heel fijn om te doen!

Nancy

Na een cursus fotografie, viel mijn oog op deze cursus. Ook weer iets creatiefs en ik vind het weer heel leuk om te doen. Het cursuspakket was heel volledig en ik kon er meteen mee starten.

cpT3Name

cpT3Testimonial