Bulgaarssprekende professional, cpProfessionWithFuture

Zit jouw talenknobbel op een nieuwe uitdaging te wachten? Sta je te popelen om een nieuwe taal te leren waarmee je zowel in je vrije tijd als professioneel talrijke voordelen aan beleeft? Dan is onze speciaal ontworpen thuiscursus Bulgaars jouw kans!

Waarom Bulgaars?

Bulgarije is the place to be voor een geslaagde getaway. Het land met schitterende Zwarte Zee-stranden en besneeuwde bergtoppen toont zich steeds meer als dé nieuwe Europese hotspot voor vakanties dus het toerisme boomt enorm. Ideaal voor wie een eigen zaak, B&B of restaurant wil opstarten in een land dat trouwens een groeiende handelspartner is voor vele Europese bedrijven. Dus ook accountmanagers hebben baat bij een woordje Bulgaars! Wacht niet langer en leer deze toptaal met onze nieuwe thuiscursus Bulgaars!

Het leren van een nieuwe taal is het betreden van een nieuwe wereld.

onbekend
Bulgaars
cpProgram Bulgaars
  • De achtergrond van het Bulgaars
  • De klankleer en het alfabet
  • Woordenschat en grammatica
  • Teksten en dialogen
  • Alledaagse situaties in de privésfeer
  • Alledaagse situaties in de bedrijfssfeer
  • Mondelinge en schriftelijke communicatie
  • Jezelf voorstellen
  • Boodschappen doen
  • Bestellen op restaurant
  • Communiceren aan de telefoon en via mail
  • Op vakantie gaan in Bulgarije zonder maar één woord Nederlands of Engels te spreken!
  • Werknemer in een bedrijf met Bulgaarse klanten of partners
  • Medewerker in een reisbureau of bij een reisorganisatie
  • Toeristisch medewerker of gids

Na je inschrijving gaat het studiepakket meteen op de post. Dat pakket vind je snel bij jou thuis in de brievenbus. Daarna geniet je van uitzonderlijke flexibiliteit: je studeert waar en wanneer je maar wil. Dankzij de praktijkgerichte begeleiding van een topdocent die zijn hart in Bulgarije verloor, sta je er bovendien nooit alleen voor. Na een geslaagd examen ontvang je het diploma Bulgaars.

Je betaalt voor deze opleiding Bulgaars maar 307.00 euro. Hiervoor krijg je allereerst een uitgebreid cursuspakket met audio-ondersteuning. Daarnaast krijg je via Skype 4 uur intensieve begeleiding van een ervaren taalleerkracht met een passie voor de Bulgaarse taal. Dat loont! Wil je extra begeleiding? Dat is mogelijk. Daarvoor neem je simpelweg contact op met het secretariaat. Ten slotte krijg je ook vrij toegang tot extra interactief lesmateriaal op ons online leerplatform én de mogelijkheid om binnen de vijf jaar gratis examen af te leggen. Alle kennis en vrijheid die je nodig hebt om de taal zo snel mogelijk onder de knie te krijgen.

Bulgaars

cpStartNewCarreer Bulgaars. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Afstandsonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Bulgaars

KEES P.

Het grote voordeel van deze cursus is dat je ook audio cd's krijgt. Hiermee kan je actief je luister- en spreekvaardigheden oefenen. Zo leer je veel bij over de klemtoon en uitspraak van woorden.

CARLA O.

Het handboek van de opleiding Bulgaars is duidelijk opgesteld. Je begint echt aan de basis. Op het einde van de cursus kan je gemakkelijk je plan trekken in het Bulgaars.

DAVID D.

Duidelijke cursus bulgarije en prima begeleiding van de leraar. Niets mis over te zeggen.