Italiaanssprekende professional, cpProfessionWithFuture

Italië is een prachtig land met tal van verborgen schatten. Met jouw nieuwe kennis van het Italiaans zal je dus zeker en vast indruk maken tijdens je volgende reis naar dit fantastische land. Ook wie voor zaken naar Italië gaat, doet er goed aan om een aardig mondje Italiaans te spreken!

Met deze professionele thuiscursus ontdek je stap voor stap de basiskennis van het Italiaans. Per hoofdstuk leer je nieuwe woorden en grammatica waardoor je al snel een eenvoudige conversatie in het Italiaans kan voeren. Zo krijg je bij plaatselijke handelaars de beste prijs voor al die schitterende Italiaanse producten! Bovendien kan je op die manier bij de locals terecht voor unieke ervaringen.

Geef je talenkennis een boost met deze thuiscursus!

Una lingua diversa è una diversa visione della vita

Federico Fellini
  • op basisniveau Italiaans leren spreken, schrijven, lezen en verstaan
  • locals in hun eigen taal aanspreken op je volgende reis naar la dolce Italia
  • meer kans maken op een leuke job door een extra taal aan je cv toe te voegen
  • vlotter communiceren met Italiaanse vrienden, klanten of zakenpartners
  • thuis op eigen tempo studeren, met online begeleiding door een gedreven taaldocent
Italiaans (Beginners)
cpProgram Italiaans (Beginners)
Italiaans voor beginners thuisstudie
  • Italiaans in de winkel, het restaurant en het hotel
  • Zakelijke communicatie voeren in het Italiaans
  • Producten en diensten bestellen in het Italiaans
  • Telefonische communicatie in het Italiaans
  • E-mail en geschreven communicatie
Italiaans voor beginners thuisstudie
  • Je kan in het Italiaans zaken zoals jezelf voorstellen, boodschappen doen, bestellen op restaurant en communiceren via telefoon en e-mail .
  • Gids Italiaans
  • Toeristisch medewerker
  • Medewerker in een vertaalbureau
  • Medewerker in een reisbureau
  • ...

Je kan direct aan de slag na je inschrijving! Je cursus gaat onmiddellijk op de post en deze ontvang je snel thuis. Dankzij de flexibiliteit van een thuisstudie studeer je waar en wanneer je wil. Daarbovenop krijg je via Skype vier uur lang intensieve begeleiding van je docent, dus je staat er zeker niet alleen voor! Wanneer je slaagt voor jouw opleiding, versturen wij jou het diploma.

Je betaalt voor je opleiding Italiaans (Beginners) maar 329.00 euro. Hiervoor krijg je het uitgebreide cursusboek vol met interessante praktijkvoorbeelden en oefeningen en via Skyp vier uur professionele en intensieve begeleiding van je docent. Dat loont! Wil je extra begeleiding? Dat is mogelijk. Daarvoor neem je simpelweg contact op met het secretariaat. Daarbovenop krijg je levenslange toegang tot het online studentenplatform én de mogelijkheid om binnen een termijn van vijf jaar gratis examen af te leggen! Alles voor een ideale start!

Italiaans (Beginners)

cpStartNewCarreer Italiaans (Beginners). cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Afstandsonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Italiaans (Beginners)

Rita

"Een zeer interessante cursus. Helemaal wat ik ervan verwacht had! Ik ben de cursus nu al even aan het bestuderen en ik kan al kleine gesprekken in het Italiaans doen!

ELLEN D.C.

Bij mijn cursuspakket zat ook een audio cd. Die heeft mij geholpen om het Italiaans sneller te verstaan. Ook was het een goede manier om mijn uitspraak te toetsen.

ROB B.

Een toffe cursus waar ik achteraf al veel plezier aan beleefd heb. Het handboek dat ik gekregen heb is een goede leidraad om de taal te leren kennen.