Kinderboekenschrijver, cpProfessionWithFuture

Verhaaltjes vertellen is het leukste dat er is! Kinderen helemaal inpakken met vertelsels over magische werelden en heldhaftige zoektochten naar verborgen schatten! Wil je deze nu voor de eeuwigheid bewaren door ze neer te schrijven op papier? Dan is deze hobbycursus perfect om de kunst van het schrijven in de vingers te krijgen! Aan de hand van het uitgebreide lesboek leer jij het juiste taalgebruik hanteren dat perfect aansluit bij verschillende leeftijdscategorieën. Je leert hoe je met je personages en verhaallijnen zowel jongens als meisjes geboeid laat lezen! En dat met het juiste gevoel voor vorm en structuur. Schrijf je nu in voor deze cursus en ontdek het allemaal! Voordat jij het weet, ben jij de nieuwe Marc De Bel of Thea Beckman!

Een goed kinderverhaal is als een magisch avontuur dat de verbeelding van een kind prikkelt en zijn hart verwarmt.

Roald Dahl
Kinderverhalen Schrijven
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix attest
cpProgram Kinderverhalen Schrijven
Kinderverhalen Schrijven (Hobby) online cursus
  • Eigenschappen van een goed verhaal voor kinderen
  • Tekst en illustratie: een bijzondere samenwerking
  • De keuze van je hoofdpersonage
  • De spanningsboog opbouwen en een happy end aan je verhaal breien
  • Humor en moeilijke woorden in je verhaal gebruiken
  • Bijzondere genres
  • Een goede schrijfroutine
Studeren Kinderverhalen Schrijven (Hobby)

Met de kennis en vaardigheden die je dankzij deze hobbycursus leert, ga je meteen aan de slag. Zo schrijf jij al snel de meest originele kinderverhalen waar jong en oud van zal genieten! Vertrouw je zelfverzonnen verhaaltjes eindelijk toe aan papier en maak zo een uniek cadeautje voor jouw kinderen! Zonder twijfel ben jij dus niet de enige die van deze cursus zal genieten!

Kinderverhalen Schrijven (Hobby) studeren

Alle cursussen die je via de Hobbyschool volgt, zijn bedoeld voor je eigen plezier en persoonlijke ontwikkeling. Maar dat sluit niet uit dat je al deze vaardigheden ook in je professionele carrière kan gebruiken! Werk je als begeleider in een dagverblijf of ga je wel eens aan de slag als vrijwilliger tijdens creatieve namiddagen, workshops of sessies? Dan ben jij weer helemaal mee en schrijf je zelf unieke verhaaltjes die je samen met kinderen kan lezen en beleven.

cpTeachers Kinderverhalen Schrijven

Na je inschrijving kan je meteen aan de slag! De digitale cursus staat na ontvangst van je betaling direct op jouw profielpagina. De papieren versie gaat onmiddellijk op de post en ontvang je snel thuis. Dankzij deze flexibele thuisstudie studeer je waar en wanneer je wilt. Bovendien krijg je een jaar lang online begeleiding van een ervaren docent. Deze professional geeft jou feedback op maat en verschillende tips om al deze technieken snel in de vingers te krijgen. Je staat er dus zeker en vast niet alleen voor!

Je betaalt voor de hobbycursus ‘Kinderverhalen Schrijven’ maar 164.00 euro. Hiervoor krijg je een geïllustreerd cursusboek, één jaar praktijkgerichte begeleiding van een docent met jarenlange ervaring, toegang tot ons online leerplatform én de mogelijkheid om binnen de vijf jaar gratis examen af te leggen!

Kinderverhalen Schrijven
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix attest

cpStartNewCarreer Kinderverhalen Schrijven. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Afstandsonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Kinderverhalen Schrijven

cpT1Name