Malteessprekende professional, cpProfessionWithFuture

Malta is een prachtig vakantieland en een populaire huwelijksbestemming. Naast Engels blijft voor zo´n half miljoen inwoners het Maltees de officiële landstaal. Deze taal spreken en begrijpen is dus zeker en vast een meerwaarde op vakantie.

Na het volgen van deze praktijkgerichte taalcursus red jij jezelf in alledaagse situaties en ben je in staat om een fijn gesprek te voeren met zakenpartners of de plaatselijke bevolking. Iets bestellen op restaurant, een hotelkamer reserveren of vragen naar lokale streekproducten; straks doe jij dit in vloeiend Maltees.

Verwen je talenknobbel, bestel deze thuiscursus en leer waar en wanneer je maar wil.

Hoe meer talen je spreekt, hoe meer je mens wordt

Tomáš Garrigue Masaryk
  • Gesprekken voeren met de lokale bevolking tijdens je volgende reis naar Malta
  • Maltese zakenpartners in hun eigen taal te woord staan
  • Een bijzondere en uitdagende taal leren
  • Thuis studeren op je eigen tempo en op je eigen manier
  • Professionele begeleiding van een ervaren taaldocent
Maltees
cpProgram Maltees
  • Jezelf voorstellen
  • Boodschappen doen
  • Bestellen in een restaurant
  • In een winkel naar iets vragen
  • Een kamer reserveren
  • Jezelf en je bedrijf professioneel voorstellen
  • Een product/dienst aanbieden
  • Communicatie via de telefoon
  • E-mail en geschreven communicatie
  • Zakelijke ontmoetingen
Studeren Maltees
  • Na deze cursus stel je jezelf voor in vloeiend Maltees
  • Je voert een gesprek en verstaat een conversatie in het Maltees
  • Boodschappen doen, bestellen op restaurant,... voor jou allemaal geen probleem
  • Zakelijke contacten voeren in het Maltees doe jij als de beste
  • Jij gebruikt jouw nieuwe kennis van het Maltees perfect in iedere situatie
  • Werknemer in een bedrijf met Maltese klanten of partners
  • Toeristisch medewerker of gids
  • Medewerker bij een reisorganisatie

Na je inschrijving gaat je studiepakket meteen op de post. Dat pakket vind je snel bij jou thuis in de brievenbus. Daarna geniet je van uitzonderlijke flexibiliteit: je studeert waar en wanneer je maar wil. Dankzij de praktijkgerichte begeleiding van een ervaren taaldocent sta je er bovendien nooit alleen voor. Na een geslaagd examen ontvang je het diploma Maltees.

Je betaalt voor je opleiding Maltees maar 307.00 euro. Hiervoor krijg je allereerst een uitgebreid cursuspakket met audio-ondersteuning. Daarnaast krijg je via Skype 4 uur intensieve begeleiding van een gepassioneerd taaltrainer. Dat loont! Wil je extra begeleiding? Dat is mogelijk. Daarvoor neem je simpelweg contact op met het secretariaat. Ten slotte krijg je ook vrij toegang tot ons online studentenplatform én de mogelijkheid om binnen een ruime termijn van vijf jaar gratis examen af te leggen. Alles voor een geslaagde thuisstudie Maltees!

Maltees

cpStartNewCarreer Maltees. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Afstandsonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Maltees

CHRIS V.V.

Onderhandelen met Zuid-Europeanen is, zoals geweten, soms een echte uitdaging. Als je hun taal spreekt is het echter gemakkelijker om tot een goed compromis te komen. Dat is de directe aanleiding voor mijn inschrijving op deze cursus.

TAMARA H.

Een nieuwe taal leren is altijd een uitdaging. Zeker als je het in zelfstudie doet. Persoonlijk vind ik dat je veel meer opsteekt als je de leerstof op je eigen manier en tempo verwerkt.

JOREN V.

Begin volgend jaar ga ik op Erasmus naar Malta. Omdat er naast het Engels ook Maltees gesproken wordt, wil ik daar ook wel de basis van kennen. Deze thuisstudie is daar voor mij ideaal voor.