Portugeessprekende professional, cpProfessionWithFuture

Het Portugees is een bijzonder sappige taal. De Portugezen praten graag over hun cultuur. Wanneer je de taal kent, geniet je des te meer van fantastische verhalen!

Dankzij het rijke koloniaal verleden van Portugal behoort het Portugees tot één van de meest gesproken wereldtalen. Portugees is niet enkel nuttig als je op vakantie bent. Brazilië toont zich steeds meer als grootmacht. Daarom wordt een woordje Portugees steeds nuttiger in het bedrijfsleven. Ook in Angola, Guinee-Bissau, Equatoriaal-Guinea, Sao Tomé en Principe, de Kaapverdische eilanden, Mozambique, Macau (China) en Goa (Indië) spreekt men Portugees. Kortom, Portugees takes you places!

Vlieg nu in de cursus Portugees voor beginners met een lekkere porto of een caipirinha in de hand en een fado- of samba-deuntje op de achtergrond!

Um livro é sempre a melhor companhia para viajar e descobrir o mundo.

Fernando Pessoa
  • op basisniveau Portugees leren spreken, schrijven, lezen en verstaan
  • Portugese vrienden, familieleden of businesspartners in hun moedertaal aanspreken
  • een gezellig babbeltje slaan met de locals op je volgende reis naar Portugal, Brazilië of Kaapverdië
  • comfortabel thuis studeren op je eigen tempo en op je eigen manier
  • genieten van online begeleiding door een enthousiaste taaldocent
Portugees (Beginners)
cpProgram Portugees (Beginners)
  • Zich voorstellen
  • Boodschappen doen
  • Bestellen in een restaurant
  • In een winkel naar iets vragen
  • Een kamer reserveren
  • Zijn bedrijf en zichzelf voorstellen
  • Een product/dienst aanbieden
  • Communicatie via de telefoon
  • E-mail en geschreven communicatie
  • Jezelf voorstellen
  • Boodschappen doen
  • Een restaurantbezoek
  • Communiceren via telefoon en e-mail
  • Informeel communiceren met vrienden
  • Professioneel communiceren op de werkvloer
Portugees volwassenenonderwijs
  • Werknemer in een bedrijf met Portugeessprekende klanten, partners of collega´s
  • Toeristisch medewerker of gids
  • Medewerker in een reisbureau of bij een reisorganisatie

Je kan direct aan de slag na je inschrijving! De papieren versie gaat onmiddellijk op de post en deze ontvang je snel thuis. Dankzij de flexibiliteit van een thuisstudie studeer je waar en wanneer je wil. Je krijgt 4 uur intensieve skype begeleiding van een taaldocent met een levenslange passie voor de Portugese taal en cultuur, dus je staat er niet alleen voor! Wanneer je slaagt voor jouw opleiding, versturen wij jou het diploma.

Je betaalt voor deze opleiding Portugees (Beginners) maar 307.00 euro. Hiervoor krijg je allereerst een geïllustreerd cursusboek en 4 uur intensieve begeleiding van een bedreven taaldocent en taalexpert via skype. Wil je extra begeleiding? Neem dan simpelweg contact op met het secretariaat. Je krijgt ook toegang tot extra interactief lesmateriaal op ons online leerplatform én de mogelijkheid om binnen de vijf jaar gratis examen af te leggen! Alle kennis en vrijheid die je nodig hebt om het Portugees te beheersen op A2-B1 niveau.

Portugees (Beginners)

cpStartNewCarreer Portugees (Beginners). cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Afstandsonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Portugees (Beginners)

KAREL V.H.

Voor mijn job als reisbegeleider ga ik vaak naar het buitenland. Binnenkort komt Portugal ook in mijn portefeuille. Daarom ga ik mij nu al wat in de taal inwerken.

ESTHER D.H.

Al voorbereiding op mijn Erasmus naar Porto heb ik de cursus Portugees aangeschaft. Zo kan ik toch met een zekere basis vertrekken en mij ter plaatse verstaanbaar maken.

ANETTE D.

Ik werk voor een grote touroperator. Portugal is één van onze belangrijkste en succesvolste bestemmingen. Dankzij deze cursus spreek ik nu zelf genoeg Portugees om met mijn zakenpartners in hun eigen taal te communiceren!