Russischsprekende professional, cpProfessionWithFuture

Russisch is een wereldtaal met 150 miljoen sprekers. De taal is belangrijk in Rusland én in de rest van Oost-Europa en Centraal-Azië. Kennis hebben van zo´n wereldtaal biedt heel wat voordelen. Zowel op vakantie als op het werk komt Russisch goed van pas. Tijd dus om je in te schrijven voor deze thuisstudie!

Na het volgen van deze praktische taalcursus spreek jij vlot Russisch. Je redt jezelf binnenkort zonder problemen op citytrip in het wondermooie Sint-Petersburg. Jouw kennis van het Russisch komt ook zakelijke relaties ten goede. Je bent immers in staat om een telefoongesprek te voeren met je zakenpartner in Moskou, te chatten met collega´s in Kazachstan of zakelijke e-mails te versturen naar het hart van Siberië.

Omdat het Russisch gebruik maakt van een variant op het Cyrillische alfabet vormt de taal een extra uitdaging. Ideaal voor wie echt van taal houdt!

Ik geloof dat de kennis van talen gelijk staat aan de kennis van de wereld.

Franz Kafka
  • op basisniveau Russisch leren spreken, schrijven, lezen en verstaan
  • de tekens van het Cyrillisch alfabet op je duimpje kennen
  • met Russische vrienden, familieleden of zakenpartners communiceren in hun moedertaal
  • in het Russisch je plan trekken tijdens je volgende trip naar Rusland, Oost-Europa of Centraal-Azië
  • thuis op eigen tempo studeren, met online begeleiding door een enthousiaste taaldocent
Russisch
cpProgram Russisch
Russisch afstandsonderwijs
  • De klankleer en het alfabet
  • Woordenschat en grammatica
  • Teksten en dialogen
  • Alledaagse situaties in de privésfeer
  • Zich voorstellen
  • Boodschappen doen, shoppen, dineren en een kamer reserveren
  • Alledaagse situaties in de bedrijfssfeer
  • Je bedrijf voorstellen
  • Een product of dienst aanbieden
  • Communicatie via telefoon, e-mail en brief
  • Vlot en zelfzeker Russisch spreken en begrijpen
  • Met zorg Cyrillische teksten lezen en schrijven
  • In het Russisch je plan trekken op het werk, in de winkel, op restaurant of op hotel
Russisch afstandsonderwijs
  • Werknemer in een bedrijf met Russischtalige klanten, partners of collega´s
  • Toeristisch medewerker of gids
  • Medewerker in een reisbureau of bij een reisorganisatie

Na je inschrijving gaat het studiepakket meteen op de post. Dat pakket vind je snel bij jou thuis in de brievenbus. Daarna geniet je van uitzonderlijke flexibiliteit: je studeert waar en wanneer je maar wil. Dankzij de praktijkgerichte begeleiding van een gepassioneerd taaldocent sta je er bovendien nooit alleen voor. Na een geslaagd examen ontvang je het diploma Russisch.

Je betaalt voor je opleiding Russisch maar 329.00 euro. Hiervoor krijg je allereerst een uitgebreid cursuspakket met audio-ondersteuning. Daarnaast krijg je via Skype 4 uur intensieve begeleiding van een ervaren taaltrainer. Dat loont! Wil je extra begeleiding? Dat is mogelijk. Daarvoor neem je simpelweg contact op met het secretariaat. Ten slotte krijg je ook vrij toegang tot ons online studentenplatform én de mogelijkheid om binnen een ruime termijn van vijf jaar gratis examen af te leggen. Alles voor een geslaagde thuisstudie Russisch!

Russisch

cpStartNewCarreer Russisch. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Afstandsonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Russisch

KAMIEL D.G.

De audio cd's die in het cursuspakket zitten zijn heel interessant. Russisch hoor je niet vaak op de televisie, daarom is het goed dat je via de cd's toch meer met de taal in contact komt.

CARINA V.

Russisch studeren is echt een verrijkende uitdaging. Vooral het aanleren van het schrift is erg boeiend!

NIKO K.

Ik werk voor een internationaal energiebedrijf. Onze grootste leveranciers zijn Russen. Kennis van hun taal is dan ook een enorm groot voordeel als je aan de onderhandelingstafel zit!