Sloveenssprekende professional, cpProfessionWithFuture

Slovenië is een parel van een land. Het kleine staatje combineert besneeuwde Alpentoppen, gezellige kuststeden, uitgestrekte grottenstelsels en wondermooie plattelandsdorpjes. Iedereen die er ooit geweest is, wil er opnieuw naar toe. Ben jij zo iemand? Heb jij je hart verloren in het schitterende Slovenië? Dan is deze thuisstudie dé ideale manier om het land van nog dichterbij te leren kennen.

Na deze cursus spreek, lees, schrijf en versta jij Sloveens op een volwaardige manier. Tijdens je volgende trip naar het land ben jij in staat om je onder de locals te mengen. Geen enkele andere toerist geniet zo intens van de Sloveense cultuur en gezelligheid als jij!

Omdat het Sloveens een Slavische taal is, vormt het een goed opstapje om nog andere talen uit de regio te leren. Denk maar aan Kroatisch of Servisch. Verder is deze thuiscursus ook een absolute must voor iedereen die naar Slovenië trekt om te studeren of te werken. Persoonlijk of professioneel? Kennis van de Sloveense taal opent altijd deuren!

Knjige so ključ do ongneva in bogastva; ni važno koliko znanja ima človek, važno je koliko znanja ve.

onbekend.
  • Contact leggen met Slovenen in hun eigen taal
  • Nog intenser genieten van je volgende trip naar Slovenië
  • Flexibel thuis studeren, waar en wanneer je maar wil
  • Online begeleiding door een ervaren en gepassioneerd taaldocent
Sloveens
cpProgram Sloveens
Sloveens afstandsonderwijs
  • De klankleer en het alfabet
  • Woordenschat en grammatica
  • Teksten en dialogen
  • Alledaagse situaties in de privésfeer
  • Jezelf voorstellen
  • Boodschappen doen, shoppen, dineren en een kamer reserveren
  • Alledaagse situaties in de bedrijfssfeer
  • Je bedrijf voorstellen
  • Een product of dienst aanbieden
  • Communicatie per brief, e-mail en telefoon
Sloveens diploma
  • Vlot en zelfzeker Sloveens spreken en schrijven
  • Zonder moeite Sloveense gesprekken begrijpen en Sloveense teksten lezen
  • In het Sloveens je plan trekken op het werk, in de winkel, op restaurant of op hotel
Sloveens school
  • Werknemer in een bedrijf met Sloveense klanten of partners
  • Medewerker in een reisbureau of bij een reisorganisatie

Wil je na je inschrijving meteen beginnen met studeren? Dat kan! Na je inschrijving gaat het studiepakket meteen op de post. Dat pakket vind je snel bij jou thuis in de brievenbus. Daarna geniet je van uitzonderlijke flexibiliteit: je studeert waar en wanneer je maar wil. Dankzij de praktijkgerichte begeleiding van een ervaren vakdocent sta je er bovendien nooit alleen voor. Na een geslaagd examen ontvang je het diploma Sloveens.

Het inschrijvingsgeld voor de opleiding Sloveens bedraagt maar 307.00 euro. Voor dit bedrag krijg je allereerst een handboek met audio-ondersteuning. Daarnaast krijg je via Skype 4 uur intensieve begeleiding van je docent. Dat loont! Wil je extra begeleiding? Dat is mogelijk. Daarvoor neem je simpelweg contact op met het secretariaat. Daarbovenop krijg je ook vrij toegang tot ons online studentenplatform én de mogelijkheid om binnen een ruime termijn van vijf jaar gratis examen af te leggen. Zo heb jij alles bij de hand voor een vlotte en efficiënte thuisstudie Sloveens!

Sloveens

cpStartNewCarreer Sloveens. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Afstandsonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Sloveens

FREDERIK

Het is een heel goede cursus en dankzij de hulp van de leerkracht weet je altijd of je op het juiste pad zit. Morgen heb ik examen, dus ik ga nog een laatste keer herhalen. Spannend!

PATRICIA G.

De thuiscursus Sloveens is perfect om de basis van de taal te leren. Je leert de taal verstaan en spreken. Ook lezen en zelf brieven schrijven zal geen probleem meer zijn.

RONNY V.

Deze cursus heeft ervoor gezorgd dat ik beter kan communiceren met mijn Sloveense zakenpartners. Het heeft me al heel wat vertrouwen én geld opgebracht!