Hairstyling

Ben je gepassioneerd door alles wat met haar te maken heeft? Wil je je klant bijvoorbeeld een feestelijk kapsel aanmeten, oogverblindende wimperexensions zetten, of van die unibrow 2 zussen maken? Of tem je liever wilde baarden tot perfect gemodelleerde eye-catchers? Dan zijn onze opleidingen uit de categorie Hairstyling écht jouw ding!

Met behulp van deze professionele cursussen, samengesteld door experts uit de beautywereld, leg je binnenkort dus elk haartje op de juiste plaats.

Je ontdekt alle technieken die je nodig hebt in de boeiende cursus van jouw keuze en past ze toe op jouw klant, vrienden en familie of op jezelf. Onze school is dé perfecte keuze voor een bruisende toekomst waarin je iedere persoon er op zijn best laat uitzien!

Ontdek hieronder onze stijlvolle groepslessen, virtual classes en thuisstudies die van jou een geknipte haarwizard maken. Kies je favoriete opleiding en schrijf je in. Zo ga je voor een professionele toekomst in de wereld van hairstyling.

allSubthemesWithinTheme Hairstyling

Kleuren

6 fgroupcourses

Knippen & scheren

6 fgroupcourses

Professional

1 homestudy, 9 fgroupcourses, 3 cpvirtualclasses

Stylen

7 fgroupcourses, 4 cpvirtualclasses

beSureOfYourFuture

Kappers en barbiers genieten al jaren van heel wat werkzekerheid. De meeste mensen die hun opleiding voltooien, gaan bovendien zelfstandig in hoofd- of bijberoep aan de slag. Zo bouwen ze op hun eigen tempo een klantenbestand op. Vrienden en familie staan daar dan vaak bovenaan de lijst, maar uit het werkveld horen we dat die lijst zich snel uitbreidt. Voor je het weet heb je een eigen, bruisende zaak!

Samen met mijn twee collega's uit de barbierszaak, volgde ik een opleiding aan jullie school. We zijn er enorm dankbaar voor. We leerden de gloednieuwe technieken, kregen tips over hoe we klanten tevreden stellen en leerden producten kennen die we tot op vandaag gebruiken in onze zaak. Intussen draait onze zaak zo goed dat we op zoek zijn naar een vierde collega. - employerSpeaks

Opleidingen in haartooi

trendsCapitalized

Haartrends en mode veranderen ieder seizoen. Ze zijn onderhevig aan tal van factoren, zelfs televisie en film hebben een gigantische invloed op hoe mensen er willen uitzien. Als expert in haartooi zul je wel merken dat veel van die trends terugkomen, of het nu over haar, baarden of zelfs wenkbrauwen gaat. De ene zomer willen we alles kort, de andere willen we alles gekleurd. In deze opleidingen leer jij alle technieken onder de knie krijgen zodat je altijd mee bent met de laatste ontwikkelingen.

Hairstyling, hundredPercentOfTheTime

Duurzaamheid groeit aan belang, ook in de wereld van haircare en -styling. De producten die je vandaag gebruikt, zijn natuurlijker en milieuvriendelijker dan ooit. Ze bevatten meer natuurlijke elementen en zijn zachter voor het haar én voor de hoofdhuid. Natuurlijke haarverzorging zorgt ervoor dat je haar er goed blijft uitzien, ook op lange termijn. Bij haarverf zien we een gelijkaardige trend. Moderne kleuringen hebben een voordelige impact op de sterkte van het haar. Waar permanente kleuringen het haar vroeger dun maakten, hebben ze nu een voordelig effect op de gezondheid en levendigheid van het haar.

Ik ben al twee jaar dameskapper in bijberoep. Ik had altijd al een passie voor haar. Ik knipte regelmatig het haar van mijn moeder en zussen, met mooie resultaten. Intussen heb ik een eigen zaak en ben ik drie dagen per week aan de slag als kapper. Ik raad iedereen aan om een opleiding aan deze school te volgen. Voor mij was het alleszins de geknipte cursus om een nieuwe start te maken. Bedankt! - exStudentSpeaking

Thomas Verlinden

Opleidingsadviseur

Deze opleiding is een absolute must voor iedereen die in de haartooi terecht wil komen. Je leert alles van A tot Z. De professionele docenten zijn enkele van de absolute toppers uit hun werkveld. Je leert alles meteen zelf uitvoeren zodat je in principe meteen na je cursus de kans hebt zelfstandig in bij- of hoofdberoep te starten. Als jij een carrière in de haarzorg wil, zeg ik enkel: volg deze opleidingen. Ze zullen jou een enorme boost geven.

niceToKnowHeader

• Mensen met dik haar gebruiken best een kam uit nylon, om knopen te voorkomen.
  • We hebben allemaal meer dan 100.000 haarzakjes op ons hoofd staan.
  • Voor meer volume is het aangewezen om het haar rond je gezicht in verschillende lagen te laten knippen.
  • Je haar groeit sneller in de zomer dan in de winter.