companyFaqHeader

Algemeen

De Schoonheidsschool, onderdeel van het Centrum voor Avondonderwijs VZW, is een van de belangrijkste opleidingsverstrekkers van België en Nederland op het gebied van beauty-opleidingen. Deze hands-on cursussen worden gegeven door professionele docenten die allemaal hun strepen hebben verdiend binnen hun vakgebied. Ons doel? Jobgerichtheid. Als je bij ons je diploma behaalt, zal je nadien in het werkveld als werknemer of zelfstandige starten.

Onze avond- en weekendopleidingen zijn ontwikkeld door zelfstandige ondernemers en beauty-experts met jarenlange ervaring in de praktijk. Zij leren je hun vak op een praktijkgerichte manier en dragen je alle kennis over om snel te starten in de sector. Je bent dus verzekerd van professioneel onderwijs door echte ervaringsdeskundigen.

Opleidingen

Onze studenten doen zo’n drie tot zes maanden over een thuisstudie. Dit gemiddelde is gebaseerd op vier tot zes uur studeren per week. Je mag uiteraard ook langer of korter over jouw opleiding doen.

Examen & Diploma

Volg je een thuisstudie? Dan plan je zelf een online examen via de eCampus. Dat doe je door in je persoonlijk profiel de opleiding waarvoor je een examen wil afleggen, te selecteren en vervolgens op ‘examen inplannen’ te klikken. Nadat je een examen hebt vastgelegd, wordt jouw examenaanvraag door ons beoordeeld. De status van je aanvraag volg je via de agenda in je eCampus. Het online examen gaat pas door wanneer de status op ‘bevestigd’ staat.

Indien je een groepsles of virtual class volgt, vindt jouw online examen tijdens de laatste les plaats.

websiteFaqHeader

Algemene voorwaarden

De algemene voorwaarden vind je onderaan deze pagina terug in de footer (onder juridische informatie).